İLİŞKİLİ HABERLER
'Amerikalılar kebap ve iskenderden korkuyor'
'Amerikalılar kebap ve iskenderden korkuyor'
ABD'li fast food zincirlerinin know-how ve markaları ile Türk işgücünün sırtından para kazandığını kaydeden Kebapçı İskender'in patronu Yavuz İskenderoğlu, mutfak kültürü gelişmiş bir ulus olarak markalaşmanın Türkiye'de zayıf olduğunu belirtti. İskenderoğlu, "Ekmek bizim, un bizim, et bizim, alınteri bizim. Markaları ile gelip bunun üzerinden para kazanıyorlar. ABD'ye postalıyorlar. Türk girişimci de arada payını alıyor; alsın. Ama yemek yediği kabı pisletmesin" diye konuştu. "Bunlar Amerikalı. Her şeye kendilerini kurtarmak için yaklaşırlar" diyen İskenderoğlu, markalaşamamasına rağmen döner ve kebabın fast food'u sıkıntıya soktuğunu, markalaşma çalışmalarının korkuttuğunu kaydetti. Yavuz İskenderoğlu, Fansa'nın açıklamanını "Talihsiz bir mukayese" olarak nitelendirirken, fast food yiyeceklerin dünyada kebap ve döner karşısında sıkıntı yaşadığına işaret etti.
Yayın tarihi: 1 Aralık 2007, Cumartesi
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/12/01//haber,34C4B1878BC641F09E12B57A4A3FF5F9.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2007, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.