İLİŞKİLİ HABERLER
Sokaklardaki mağazalar eskisi kadar verimli değil
Sokaklardaki mağazalar eskisi kadar verimli değil
CADDEDEKİ mağazalarını 'reklam' şeklinde nitelendiren Yeşil, bu mağazaları prestij olarak gördüklerini ifade etti. Cirolarının yüzde 50'sini hafta sonu gerçekleştiğini belirten Yeşil, "İnsanlar yemek yemeye geliyor. Bu meyanda ayakkabı alıyor. Bu yüzden alışveriş merkezleri bizim açımızdan vazgeçilmez. Sokaklardaki mağazalar eskiden olduğu gibi verimli değil" dedi. Camel active dışında, Dr Martens, Fly London, Softinos, Kangaroos,Kenneth Cole, ModoNovo ve Panama Jack markalarıyla da çalıştıklarını belirten Yeşil, üretim hakkını almadıkları markayı Türkiye'ye getirmeyi düşünmediklerini, değirmenin dökme suyuyla dönmeyeceğini düşündüğünü belirtti. Hummer markasının ürünlerini satmayı durdurmalarının nedeni olarak da, "Bir firma ismi bizden önce tecil ettirmiş. Biz de bu yüzden Hummer marka ürünleri satmayı durdurduk. 2008 sonunda bu işin çözülmesini bekliyorum. General Motors'un bu işi halletmesi lazımdı" dedi.
Yayın tarihi: 28 Ekim 2007, Pazar
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/10/28//haber,C91A5FE21B06494ABE38BE7C033190B7.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2007, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.