Hedef % 2 pazar payı
Ufuk Sandık-Özhan Tezel
13.09.2007
Türkiye'deki orta vadeli hedeflerinin yüzde 2'lik pazar payı olduğunu vurgulayan Waring, Türkiye'de yavaş yavaş hedeflerine emin adımlarla ilerleyeceklerini söyledi. Mazda'nın tüm ürün gamını Türkiye'de satışa sunmayı planladıklarını belirten Waring, MX5 ve RX8 gibi spor modellerinin ithalatına ise talebi gördükten sonra karar vereceklerini kaydetti. Bu arada Mazda 6 modelinin yeni yüzüyle Frankfurt'ta yerini aldı.
Yayın tarihi: 26 Eylül 2007, Çarşamba
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/09/26//haber,69566DA217DD4FF68D0C37EE5D410311.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2007, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.