Durgunlukta reklam yatırımı % 14 arttı
Reklamcılar Derneği (RD) Asbaşkanı Cem Topçuoğlu, reklam yatırımlarının ekonomideki durgunluğa karşın ilk altı ayda yüzde 14 artarak 1.4 milyar YTL'ye ulaştığını açıkladı. Topçuoğlu, düzenlediği basın toplantısında, geçen yılın ilk altı ayında 1.2 milyar YTL olan reklam yatırımlarının ekonomideki durgunluğa karşın arttığına dikkat çekerek, yılın ikinci altı ayında da yüzde 15 büyüme beklediklerini söyledi. Topçuoğlu, yatırımların yüzde 53'ünün TV'lere, yüzde 31'nin gazetelere yapıldığını söyledi.
Yayın tarihi: 15 Eylül 2007, Cumartesi
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/09/15//haber,993C8FDEC4104C91B10455E8D82A8082.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2007, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.