kapat
Üye OlÜye Girişi
Bugünkü SABAH Gazetesi
  |  Benim şehrim | 14 Ağustos 2007, Salı
Son Dakika
ARAYIN
Google
Google Arama
atv
Kanal 1
ABC

En fazla tüketim 7-12 yaş grubunda

İLİŞKİLİ HABERLER
En fazla tüketim 7-12 yaş grubunda
AB SES grubu, diğer gruplardan farklı olarak en çok dondurma için para harcadı. Çocuk yaş gruplarına göre nüfus payı yüzde 36.3 olan 7-12 yaş arası çocuk sahibi haneler toplam abur cubur harcamasının yüzde 43.5'ini gerçekleştirdi. Yüzde 33.3 paya sahip olan 0-6 yaş çocuklu haneler ise toplam harcamanın yüzde 40'ını gerçekleştirdi. Bölge kırılımında abur cubur tüketiminde sosyo-ekonomik statü kırılımında olduğu gibi belirgin farklar göze çarpmıyor. Ancak Akdeniz ve Karadeniz Bölgesi'ndeki hanelerin Türkiye ortalamasına kıyasla abur cubur ürünleri için daha az para harcadığı görülüyor. Marmara ve Ege Bölgesi'nde harcama miktarı ise ortalamanın üzerinde gerçekleşti. 2006 yılında dondurma lider olurken bisküviler pay kaybetti, çikolata ise en yüksek büyümeyi gerçekleştirdi. 7-12 yaş arası çocuğu bulunan haneler toplam abur cubur harcamasının yüzde 43'ünü gerçekleştirdi.