Teknosa'da 'memnun değilsen değiştir' dönemi başladı
Teknoloji perakendeciliği konusunda uzmanlaşan Teknosa, müşterilerinin memnun olmadığı ürünleri 15 gün içinde başvuru olursa değiştireceğini açıkladı. 1 Ağustos tarihinden geçerli olacak Teknosa Asist servisi 29 mağazada başlayacak, Yıl sonunda tüm mağazalarda uygulanacak. Toplantıda konuşan Sabancı Holding Gıda ve Perakende Grup Başkanı Haluk Dinçer rekabeti sevdiklerini, Türkiye'ye gelen yabancı perakende zincirlerinin rekabete olumlu katkı sağlayacağını, Türkiye'ye yatırım yapanların bir kısmının daha sonra çekilmek zorunda kaldıklarını vurguladı. Basın toplantısında konuşan Teknosa Genel Müdürü Mehmet T. Nane, Türkiye'de uygulanmamış olan 'Memnuniyet Garantisi' sistemini öncü şirket olarak başlatacaklarını kaydederek sözlerine şöyle devam etti: "Tüketicilerin satın aldıkları ürünlerden vazgeçmeleri veya herhangi bir arıza ile karşılaşmaları durumunda, 15 gün içinde ürün değiştirebilme imkânı sunuyoruz. Dünyada çok az firma bu kapsamda bir hizmeti müşterilerine sunuyor."
Yayın tarihi: 3 Ağustos 2007, Cuma
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/08/03//haber,9AD6E644C424499EA4DDAF39D5855197.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2007, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.