kapat
Üye OlÜye Girişi
Bugünkü SABAH Gazetesi
  |  Benim şehrim | 3 Ağustos 2007, Cuma
Son Dakika
ARAYIN
Google
Google Arama
atv
Kanal 1
ABC

Teknosa'da 'memnun değilsen değiştir' dönemi başladı

Teknoloji perakendeciliği konusunda uzmanlaşan Teknosa, müşterilerinin memnun olmadığı ürünleri 15 gün içinde başvuru olursa değiştireceğini açıkladı. 1 Ağustos tarihinden geçerli olacak Teknosa Asist servisi 29 mağazada başlayacak, Yıl sonunda tüm mağazalarda uygulanacak. Toplantıda konuşan Sabancı Holding Gıda ve Perakende Grup Başkanı Haluk Dinçer rekabeti sevdiklerini, Türkiye'ye gelen yabancı perakende zincirlerinin rekabete olumlu katkı sağlayacağını, Türkiye'ye yatırım yapanların bir kısmının daha sonra çekilmek zorunda kaldıklarını vurguladı. Basın toplantısında konuşan Teknosa Genel Müdürü Mehmet T. Nane, Türkiye'de uygulanmamış olan 'Memnuniyet Garantisi' sistemini öncü şirket olarak başlatacaklarını kaydederek sözlerine şöyle devam etti: "Tüketicilerin satın aldıkları ürünlerden vazgeçmeleri veya herhangi bir arıza ile karşılaşmaları durumunda, 15 gün içinde ürün değiştirebilme imkânı sunuyoruz. Dünyada çok az firma bu kapsamda bir hizmeti müşterilerine sunuyor."