İLİŞKİLİ HABERLER
Amacımız sosyal oyun kavramını yerleştirmek
Amacımız sosyal oyun kavramını yerleştirmek
SONY Türkiye Ürün Müdürü İsmail Orun, yoğun tempo nedeniyle ancak haftada 4-5 saat kadar iş gereği oyun oynuyor.
* Hedef kitleniz nedir?
Ana kriter aslında içerik. Aynı ürünün siyahı da pembesi de üretiliyor. Ama içeriğe baktığınızda, hareketleri algılayan konsollar ailelere hitap ediyor ya da Singstar oyunu ile şarkı söyleyebiliyorsunuz. Bu da genç bayanlar tarafından daha fazla ilgi görüyor. Bir de 18 yaş üzeri sadece erkeklere hitap eden oyunlar var. İçerik kitleyi belirliyor aslında.
* Oyun bağımlılığı hakkında ne düşünüyorsunuz?
Yaratabilir. Ama bu her şey için geçerli. Biz her zaman ölçülü olunması taraftarıyız. Sosyal oyun kavramını yerleştirmeye de çalışıyoruz. Tek başına oynandığında çok da keyif vermeyen, birkaç kişi toplanarak oynanan oyunlar üretmeye devam ediyoruz. Son dönemde bu tip oyunlar, bütün oyun satışlarının yüzde 45 kadarını oluşturuyor.
Yayın tarihi: 28 Haziran 2007, Perşembe
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/06/28//haber,93A0048E46164451B9636EB982624A14.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2007, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.