kapat
Üye OlÜye Girişi
Bugünkü SABAH Gazetesi
  |  Benim şehrim | 14 Haziran 2007, Perşembe
Son Dakika
ARAYIN
Google
Google Arama
atv
Kanal 1
ABC

Aysun'u öpme ihtimalini düşünmek bile içirirdi!

Aysun Kayacı gerçekten öpüyor mu? İyi mi öpüyor? Yoksa öpüyor numarası mı yapıyor? Reklam filmini çeken ekip, bu sorular sorulduğu için amaçlarına ulaştıklarını söylüyor..
Aysun Kayacı'nın öpüşme sahneleri nedeniyle çok konuşulan Pepsi Max reklamı yayına girdiğinde; önce ünlü mankenin içecekten bir yudum alan genci dudaklarından öpmesi, Türk televizyonları için fazla sansasyonel' sayıldı. Reklama dair fotoğraflar her yeri süsledi, posterlerin taşındığı en ilginç alan erkek tuvaletleri oldu... 'Tadına doyamayacaksın' sloganıyla yer alan reklam panoları çalındı.

AMAÇ SES GETİRMESİYDİ
Peki bu çok konuşulan reklamın arkasındaki yaratıcı ekip yaşananlar için ne diyor? Yaptıkları işten memnunlar mı? Pazarlama ve reklam dergisi Mediathink'e konuşan ekip bu iki soruyu tek bir cümleyle yanıtlıyor: "Biz amacımıza ulaştık!" Reklam filminin yönetmeni Ozan Varışlı neden Aysun Kayacı'yı tercih ettiklerini ise şu sözlerle anlatıyor: "Başta, hoş ve seksi bir ünlünün bu filmde oynaması düşünüldü. Pepsi Max'i içen herkes onunla öpüşmüş hissine sahip olacak fikri vardı öncelikle. Sonra 'bu ünlü kim olsun' diye ajansla müşteri arasında beyin fırtınası başladı. O süreçte başka isimlerle beraber Aysun Kayacı'nın ismi de ortaya atıldı. Film, Aysun Kayacı oynasın diye çekilmedi. Bu fikir; oynadığı ya da öpüştüğü zaman ses getirecek biri oynasın diye çıktı." Yönetmen Varışlı, erkekleri bu içeceği içmek istemeleri için tahrik etmeyi amaçladıklarını anlatıyor:

SEKSİ BİRİNİN OLMASI ŞARTTI
"Net olarak hedef şuydu... Pepsi Max'ı içecek olan erkekler filmi gördükleri zaman gerçekten ateşlenip 'bu kızı öpüyor gibi oluyorum galiba' demeliydi. Onları onu içmeye tabiri caizse 'tahrik etmek' istedik. Amacımız bunu yaptıracak en çarpıcı, ateşli ve keskin yolu bulmaktı. Bir ünlüyü bir reklamda birileriyle ya da aynı anda iki kişiyle birlikte öpüştürürseniz; o reklam ses getirir. İstemem yan cebime koy durumudur bu da! Şimdi mutluyuz! Kampanyanın reklam yazarı Özgür Hamza ise, kampanyaya dair çalışmaları pek çok alana taşıdıklarını anlatıyor. Duvarların ve raketlerin kullanıldığı kampanyada en büyük şikayetin ise Aysun Kayacı billboardlarının çalınması olmuş...
Haberin fotoğrafları