'Satışta planlama sona kalmaz'
İLİŞKİLİ HABERLER
'Satışta planlama sona kalmaz'
*Sektördeki firmaların en temel eksikliği nedir? Bunlar nasıl gideriliyor?
Marka bilinci ve iletişimin planlanarak yapılması gerekliliği önemli bir açık. Bir de inşaat gibi yatırım maliyetinin çok olduğu bir sektörde pazarlama faaliyetlerinin iyi ve doğru kurgulanmaması çok büyük zaman, para ve işgücü israfına neden oluyor. Ayrıca firmalar satış planlamasını hep son dakikaya bırakıp sonra mucize bekliyorlar. Oysa pazar araştırmaları gibi birçok pazarlama tekniği ile ön çalışmaların mimari plandan önce yapılması ve mimara doğru bilgi verilmesi gerekli. Mimari projenin belli amaçlar doğrultusunda oluşturulması projenin başarısı için kaçınılmaz. Son aşamada 'Bir ilan veririm satarım' mantığı da rekabetin yoğun olduğu bu sektörde artık çok işlemiyor.
Yayın tarihi: 7 Haziran 2007, Perşembe
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/06/07/em/haber,B0D96E450C564DCFB874170242679A4D.html
Tüm hakları saklıdır.