Hyundai ABD'de imajını en çok geliştiren marka
Hyundai, Amerikalı otomotiv danışmanlık şirketi AutoPacific tarafından yapılan araştırmada, marka imajını en çok geliştiren marka seçildi.
Hyundai'den yapılan açıklamaya göre, AutoPacific'in internet üzerinden yaptığı ve ABD'deki 9 üreticinin yer aldığı İmaj ve Düşünce İzleme Araştırması (Image and Consideration Tracking Research) için toplam bin 254 kişi oy kullandı. Amerika'da üretim yapan Hyundai, General Motors, Toyota, Ford, Chrysler Group, Nissan, Honda, Volkswagen ve BMW'nin dahil edildiği araştırmada katılımcılara çeşitli sorular yöneltildi.
Araştırma sonucunda, katılımcıların büyük bir bölümü Hyundai'yi, marka imajını son bir yıl içinde en çok geliştiren üretici olarak seçti.
Hyundai Motor Amerika Stratejik Planlama ve Ürün Gelişimi Başkan Yardımcısı John Krafcik konuya ilişkin yaptığı açıklamada, rapora göre dokuz üretici arasında Hyundai'nin fikir gelişimi açısından en iyi sonucu almasının, Hyundai'nin imajını ne kadar geliştirdiğini ve bundan sonra da geliştirmeye devam edeceğini ispatladığını kaydetti.
(AA)
Yayın tarihi: 21 Mayıs 2007, Pazartesi
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/05/21//haber,4BE039F919A548768529647C193205D0.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2007, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.