kapat
Üye OlÜye Girişi
Bugünkü SABAH Gazetesi
  |  Benim şehrim | 18 Mayıs 2007, Cuma
Son Dakika
ARAYIN
atv
Kanal 1
ABC
Cuma Sabah 
MEHMET TEZ

Cem Yılmaz'ın Cem Özer'leşme tehlikesi

Cem Özer'leşmek demek, modası geçen eski kuşak esprileri sokuşturmaya çalışmak anlamına geliyor. Yani esprilerinize sadece siz gülüyorsunuz. Cem Yılmaz'da Cem Özer'leşme tehlikesi görüyorum. Halbuki 90'ların sonunda ondan daha orijinal bir mizah adamı yoktu. Daha düne kadar da bu özelliğini ve tavrını koruyordu. 90'ların ironi geleneğini ve "Türk insanı dünyaya açılsa neler olur'' damarını, zekice popülerleştiren espriler, hikâyeler filmler... Ama son Türk Telekom reklamı, açıkçası tam bir hayal kırıklığı. Üzerine pek düşünülmemiş, Cem Yılmaz'ın 98 model esprilerini üstelik de kötü bir Cem Yılmaz taklidi gibi canlandırdığı bu reklamı Cem "Tamaaamen duygusal...'' nedenlerden mi yaptı, bilemiyorum. Ama hakikaten biraz daha özenseymiş, zekâsından bizi biraz daha faydalandırsaymış keşke. Cem'in de dediği gibi "Bu reklamı hakikaten babası da yaparmış.''