Cem Özer'leşmek demek, modası geçen eski kuşak esprileri sokuşturmaya çalışmak anlamına geliyor. Yani esprilerinize sadece siz gülüyorsunuz. Cem Yılmaz'da Cem Özer'leşme tehlikesi görüyorum. Halbuki 90'ların sonunda ondan daha orijinal bir mizah adamı yoktu. Daha düne kadar da bu özelliğini ve tavrını koruyordu. 90'ların ironi geleneğini ve "Türk insanı dünyaya açılsa neler olur'' damarını, zekice popülerleştiren espriler, hikâyeler filmler... Ama son Türk Telekom reklamı, açıkçası tam bir hayal kırıklığı. Üzerine pek düşünülmemiş, Cem Yılmaz'ın 98 model esprilerini üstelik de kötü bir Cem Yılmaz taklidi gibi canlandırdığı bu reklamı Cem "Tamaaamen duygusal...'' nedenlerden mi yaptı, bilemiyorum. Ama hakikaten biraz daha özenseymiş, zekâsından bizi biraz daha faydalandırsaymış keşke. Cem'in de dediği gibi "Bu reklamı hakikaten babası da yaparmış.''
Yayın tarihi: 18 Mayıs 2007, Cuma
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/05/18/cm/haber,8925E5FF7D284168B496C9AD3F68B79B.html
Tüm hakları saklıdır.