100'üncü yılına yeni bir logo ile giren Lancia, tüm dünyada değişen pazarlama stratejisini uygulamak için Türkiye'yi pilot ülke olarak seçti. Lancia, ilk olarak İstanbul, İzmir ve Ankara'daki özel showroom'larda Alfa Romeo markasıyla birlikte satılmaya başlanacak. İtalya ve diğer ülkeler Türkiye'den sonra bu uygulamaya geçecekler. Aytaç Lancia'nın, Türkiye'yi gelecek vizyonunda izleyeceği strateji açısından, pilot ülke seçtiğini söyledi.
Yayın tarihi: 14 Mayıs 2007, Pazartesi
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/05/14//haber,BFDE8D86EB32437F94E089CD2046E529.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2007, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.