kapat
Üye OlÜye Girişi
Bugünkü SABAH Gazetesi
  |  Benim şehrim | 13 Mayıs 2007, Pazar
Son Dakika
ARAYIN
atv
Kanal 1
ABC

Torpil büyük yerden

Moda otoriteleri bu hızlı yükselişi, kesinlikle bir tesadüf olarak görmüyor. Marchesa'ya olan ilgiyi, 'doğru' insanların bu markayı tercih etmiş olmasına bağlıyor. Tabii bu kişilerin Hollywood'dan isimler olmasının da bunda payı büyük. Ayrıca tasarımcılardan Chapman'ın film sektörünün hatırlı isimlerinden Harvey Weinstein'la beraber olması, çalıştığı birçok aktristin de bu markayı tercih etmesinin nedenlerinden sayılıyor. Moda otoritesi, Vogue dergisinin editörü Anna Wintour'un onları kanatları altına alması da artık sırtlarının yere gelmeyeceğinin bir kanıtı. Los Angeles Times, markanın yükselişi için, "Dünyanın konuştuğu marka olabilmek başarıdır," diyor. Bütün bunların ardından başarılarının sırrı sorulduğunda Chapman ve Craig'in cevabı ise oldukça mütevazı: "Biz sadece giymek isteyeceğimiz elbiseler tasarladık. Tasarımlarımızın çoğu fantezi elbiseler. Ama Hollywood yıldızları için konservatif bile kalabilir..." Elbiselerinin sıkıcı tasarımlar olmaması için çok özen gösterdiklerini belirten genç modacılar, uzun etekleri, vücuda oturan kesimleri ve drapeleriyle kadınları uzun ve ince gösteren kesimler kullanıyor. Bu kesim kadınları olduğundan çok daha seksi göstermeyi başarıyor. Geçtiğimiz yıl cirosi 3.5 milyon dolara ulaşan Marchesa'nın, kırmızı halıya en çok yakışan marka olduğu konusunda birçok kişi hemfikir. Dünyaca ünlü Neiman Marcus ve Harrods gibi mağaza zincirlerinde satılan Marchesa, Türk müşterilerine ise Vakko Couture sayesinde ulaşıyor.
Haberin fotoğrafları