'Artık yeni bir Bonus markası yaratmak zor'
İLİŞKİLİ HABERLER
'Artık yeni bir Bonus markası yaratmak zor'
Mevcut konvansiyonel yatırım ürünlerinde daralan marjlar nedeniyle bankacılığın kabuk değiştirmeye başladığını söyleyen Garanti Bankası Genel Müdür Yardımcısı Ali Fuat Erbil, sektörün daha niş alanlara yöneleceğini belirtti. Özellikle yatırım fonları, mortgage ürünleri ve alternatif dağıtım kanallarına odaklanacak sektörün, yoğun rekabette yeni ürün ve hizmetlerle ön plana çıkacağını ifade eden Erbil, Garanti Bankası'nın son 10 yıldır yakaladığı teknolojik ama bir o kadar da sıcak diyalogla müşterilerinin hayatını kolaylaştırmayı misyon edindiğine işaret etti. "Yolumuza müşteri ihtiyaçlarına uygun ürünlerle devam edeceğiz" diye konuşan Erbil, 25 milyon banka müşterisinden 5 milyonunda Garanti Bonus olduğunu vurgulayarak, yeni bir Bonus yaratmanın o kadar kolay olmayacağını ifade etti.
Yayın tarihi: 6 Mayıs 2007, Pazar
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/05/06//haber,7B129012468042E6BD1BD199293372F7.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2007, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.