Türklerin tercihi 'herşey içinde olsun'
Türkler'in tüketim alışkanlıklarının Avrupalılara göre çok farklılık gösterdiğine dikkat çeken Yılmaz "Türk müşteriler ise bazen müşteri hizmetlerini ikinci plana atabiliyor. Dizayna önem veriyor. Ayrıca Türk müşteriler herşey içinde sistemleri tercih ediyor. Hediye bekliyor" dedi. Türklerin, ihtiyacı olmasa da yılda bir cep telefonunu değiştirdiğini ancak bilgisayarı 5 yıl tutabildiğini kaydeden Yılmaz amaçlarının bu alışkanlığı değiştirmek olduğunu söyledi.
Yayın tarihi: 1 Mayıs 2007, Salı
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/05/01//haber,A3F9EB96312A47B586726588D8184C21.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2007, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.