|
Hedef 1500 Boxer satmak
|
|
Peugeot Türkiye Genel Müdürü Carnoy, ticari araçlarda elde ettikleri başarıdaki en önemli paya sahip modelin ilk kez 1994'te piyasa sundukları Boxer olduğunu belirterek, "Boxer, Haziran 2006'da tamamen yenilenerek, üçüncü nesli ile Avrupa pazarındaki yerini aldı. Bu yeni model, 1980'lerin başlarında imzalanıp 2017 yılına kadar geçerli olan, PSA Peugeot Citron ve Fiat arasındaki endüstriyel işbirliği anlaşması çerçevesinde Sevel Sud, İtalya'da tasarlanıp üretilen araçların beşinci nesli olmuştur" diye konuştu. Türkiye'de satışa sundukları Yeni Boxer'la 2007'de 1500 adetlik bir satış hedeflediklerini kaydeden Carnoy, "Biz bu hedefi önümüzdeki seçimleri düşünerek temkinli yaptık. Seçim sonrasında bu rakam artabilir ama şimdiden bir riske girmek istemiyoruz" diye konuştu.
|