Güneş Sigorta Genel Müdürü İlker Aycı, sigorta sektöründe müşteri odaklı olmanın yolunun güçlü bir pazarlama faaliyetinden geçtiğini söyledi. Müşteri sadakatini artıracak yeni iletişim çalışmaları içinde olduklarını belirten Aycı, "Kabuk değiştirip genel müdür dahil olmak üzere herkesin müşteri ziyareti yaptığı, poliçe satmaya ve onun artılarını müşterilerine anlatmaya yönelik bir çalışma tarzı belirleyeceğiz. Artık tüm personelimiz yurt çapında pazarlamaya çıkacak. Hep beraber müşterilere dağılacağız. Büyümek için başka bir şansımız yok. Biz lokomotif bir şirketiz ve bu rolümüzü sürdüreceğiz."
POLİÇE
ÜRETMEK SORUN DEĞİL Artık şirketin üst yönetiminin sürekli bölge müdürlüklerini ziyaret edeceğini ifade eden Aycı, "Acente ve bölge müdürlüklerine da aynı şeyi söyledim. Maksimum üç ayda bir beni görmüyorsanız, genel müdür yardımcılarımızı iki ayda bir görmüyorsanız işler iyi gitmiyor demektir" dedi. Sigorta sektöründe önemli olanın poliçeyi basıp bilgisayardan çıkartmak değil, müşteriye gidip ürünü ve artılarını anlatıp poliçeye dönüştürüp tahsilatı şirketin kasasına koymak olduğunu vurgulayan Aycı, "Şirketin yüzde 90'ının merkezde oturduğu bir anlayış mümkün değil. Artık tek forvetle değil, üç forvetle oynayacağız. Hatta gerekirse tüm orta saha ve defansı hücuma çıkartacağız" şeklinde konuştu.