Ana faaliyet alanlarının fonksiyonel gıda olduğunu belirten Jacques Vincent, Fransa ve İspanya'da 'kozmetik gıda' olarak adlandırdıkları yeni bir ürünü Ocak ayının sonunda piyasaya sunduklarını kaydederken, ürünün deriyi nemlendirici etkisi olduğunu dile getirdi. "Yani derinize krem süreceğinize bu ürünü yiyorsunuz" diye devam eden Vincent, bu yıl olmasa da bu ürünü Türkiye'de de piyasaya sunacaklarını kaydetti. Vincent, şöyle konuştu: "Sadece Activia'nın cirosu 1.2 milyar Euro. Actimal'in cirosu da 1 milyar Euro kadar. Danonino bir probiyotik değil, ama bir gün olacak. Çünkü probiyotik ürünler bu kategorinin geleceği olacak. Bu tür yeni ürünlerde tüketiciyi ikna etmek kolay değil. Zaman alıyor. 10 yıl içinde gelişmiş ülkeler ile gelişmekte olan ülkelerdeki bütün ürünlerimiz probiyotik ürünler olacak, bu konuda hiçbir şüphemiz yok." Danone Genel Müdürü Serpil Timuray da, yoğurt, ayran, Danino, tatlı ve probiyotik ürünlerde var olduklarını söyleyerek, bu ürünlerin hepsi dikkate alındığında pazar paylarının yüzde 27 olduğunu kaydetti. Timuray, "Danone'un en yüksek performans gösteren 15 ülkesinden biriyiz. Ama ilk 10'a girmeyi hedefliyoruz" dedi.