|
|
|
|
|
Tek düğmeyle 4x4 oluyor
Anadolu Isuzu'nun yenilenen 4x2 ve 4x4 D-Max Pick-up modellerini Türkiye'de satılıyor. Tasarımı ile zamandan bağımsız bir araç olması amaçlanan D-Max, ferah iç mekanı ve yekpare kabin (Monokabin) özelliğiyle dikkat çekiyor. Yatay konumlandırmış radyatör ızgarası ve dikey olarak yerleştirilmiş mücevher görünümlü farları, Isuzu DMax'e karakterli bir görünüm kazandırıyor. Isuzu D-Max, 1004 milimetrelik baş, 1450 milimetrelik omuz, azami 1085 milimetrelik ön diz ve 890 milimetrelik azami arka diz mesafesi ile kendinden önceki Isuzu modellere göre daha geniş bir kullanım alanı sunuyor. 4x4 performansı Isuzu D-Max'in diğer dikkat çekici özelliklerinden biri de 5+1 manuel, yakıt tasarrufu sağlayan "overdrive" özellikli şanzımanı sayesinde 4x4 performansına sahip olması. Isuzu DMax'in 4x4 modeli kullanıcılarını şimdiye kadar alışılageldik, yer kaplayan, karmaşık, hantal vites kollarıyla uğraşarak aracı durdurmak zorunda bırakmıyor. "Sürüş Anında Arazi Vitese Geçiş Sistemi" sayesinde sadece tek bir düğmeye dokunularak araç, dört çeker sürüşe geçebiliyor veya iki çeker sürüşe dönebiliyor. 4L yüksek çekiş modundaki 1:2.482 tahvil oranıyla araç, engebeli arazi ve zorlu doğa şartlarında sürüş yapılmasına imkan tanırken; nötr mod, arkada yük çekmeyi çok kolay hale getiriyor. Isuzu D-Max'in çekiş modu değişimi, saatte 100 km hıza kadar devreye giriyor.
|