Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü, reklam kampanyası ile ilgili ilginç isteklerle karşılaştıklarını belirterek şunları söyledi: "Müşterilerimizden çok fazla telefon aldık. Filmdeki insanların gerçek olup olmadığını soruyorlar; bilgisayar animasyonu olmadığını, gerçek olduğunu öğrendiklerinde hayret ediyorlardı. Film web sitemize girer girmez, rekor sayıda hit almaya başladık. Filmin jingle'ı çok beğeniliyordu, herkes cep telefonuna yüklemek istiyordu. İkinci kampanyanın da aynı etkiyi yaratmasını bekliyoruz." Reklam kampanyasına gösterilen yoğun ilgi Akbank'ı farklı projelere yöneltmiş. Akbank, önümüzdeki dönemde reklam kampanyasını internet ortamında, bilgisayar oyunu olarak kurgulayacak. Ocak ayında açılması planlanan web sitesine girenler kendi şekillerini yapıp, hareket verebilecekler. Böylece bireyler kendi filmlerini kendileri yaratabilecekler. Ayrıca yarattıkları filmleri arkadaşlarına gönderip oynatabilecekler. Reklam filminde oluşturulan çeşitli figürlerin görselleri, t-shirtler üzerine baskı yapılacak. Bu t-shirt'ler, reklam filminin bilgisayar oyunu olarak kurgulandığı web sitesinde satılacak. Elde edilen gelir, hayati tehlike taşıyan hastalıklara maruz kalmış çocukların dileklerini yerine getirmek üzere faaliyet gösteren ve Akbank'ın da ana sponsorluğunu üstlendiği "Bir Dilek Tut" derneğine bağışlanacak.