Arçelik AŞ'nin Beko markasıyla Polonya'da liderliği hedeflediği bildirildi. Arçelik'ten, Forbes dergisinin Polonya'da yayınlanan son sayısında yer alan habere ilişkin yapılan açıklamada, şirketin Beko markasıyla 2007 yılında Polonya'da pazar payını yüzde 10'a çıkarmayı planladığı kaydedildi. Beko markasının Polonyalı tüketicilerin yüzde 30'u tarafından tanındığına işaret edilen açıklamada, markanın bu pazarda kendi fabrikalarında üretim yaparak rekabetçi fiyat politikalarıyla pazarı elinde tutan lider markalar arasında ciddi bir yer edindiği belitildi. Açıklamada, Beko markasıyla Polonya'da liderliği hedefleyen Arçelik'in, bu ülkede daha önce hiç uygulanmamış olan 5 yıl garanti hizmetini çamaşır, bulaşık makineleri, buzdolabı ve fırınlar için sunduğunun altı çizildi.