Boyner Mağazacılık Genel Müdür Yardımcısı Şule Arditti de, yılbaşının bayramla birleşmesinin çocuklar için yapılan alışverişe fayda sağladığını vurguladı. Arditti, birkaç haftadır bayram için alışveriş yapıldığını, ancak son günlerde de alışveriş eğiliminin daha çok yılbaşı hediyelerine odaklandığını anlatarak, özellikle ev ürünlerine ilginin arttığına işaret etti. "İki yıldır Casa Club'da büyük bir gelişme yakaladık. Mama seti gibi ev grubunda gelişme var" diyerek devam eden Arditti, giyim satışlarının geçen seneye oranla daha 'bayramlık' odaklı gerçekleştiğine dikkat çekti. Geçtiğimiz senelerde, cirolarının yüzde 14'ünü yılbaşı öncesi yaptıklarını belirten Arditti, bu yıl bu oranın bayramla yılbaşının birleşmesi nedeniyle yüzde 20'yi bulduğunu söyledi.