ABD'de süt sektörünün cirosunu "Got milk?- Süt var mı?" kampanyası ile 240 milyon dolar artıran Jeff Manning, çaya alternatif olarak sütün sunulması yoluyla benzer kampanyanın Türkiye'de de olabileceğini söyledi.
ABD'deki "Got Milk-Süt Var mı?" kampanyasının yaratıcısı, danışmanlık şirketi Got Manning Kurucusu Jeff Manning, pek çok ünlüye sütten bıyık yaptığı "Got Milk?" kampanyasının, Türkiye'de başlatılabileceğini söyledi. Marka Konferansı'nda konuşan Manning, ABD'de spor ve alkolsüz içecek satışlarının artmasına karşın, süt satışlarının düştüğünü, bunun üzerine ulusal süt kuruluşu ile 1993 yılında "Got Milk?" kampanyası başlattıklarını ifade ederek, bu kampanyayla süt sektörünün cirosunu 240 milyon dolar artırdıklarını belirtti. Konuşmasının ardından Sütaş standını ziyaret eden Manning, şunları kaydetti: "Süt kategorisinde böyle bir kampanya Türkiye'de yapılabilir. Böyle bir kampanyada sağlık üzerine değil, sütle hangi yiyeceklerinyenilebileceği üzerine odaklanılmalı. Sütle yenilen yiyecekleri bulun, insanların süt ve yiyecek hakkında düşünmesini sağlayın. Sütü, çay, soda ve suyla karşılaştırmayın. Böyle bir kampanya çoğunlukla aileler için olmalı. Çünkü sütün çoğunluğunu çocuklar tüketiyor."
'MANNIGS'LE ÇALIŞABİLİRİZ' Manning, kampanyada sütün kurabiye ve mısır gevreğiyle tüketimine odaklandıklarını ifade ederek, Türkiye'de kurabiye ve gevreğin fazla tüketilmediğini, bunların yerine et ve peynir tarzında yiyecekler tüketildiğini, bunların da sütle iyi gideceğini söyledi. Sütaş Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ergun Ermutlu da "Türkiye'de süt satışlarını artırmak için Jeff Manning ile biz de çalışabiliriz. Neden olmasın?" dedi.