|
|
Türkiye'de kimler uyguluyor?
* Vakko'dan sezon kokuları Mağazalarda özel koku uygulamasını Türkiye'de ilk kez uygulayanların başında Vakko geliyor. Müşterilerine uluslararası kalitede bir hizmet sunmayı hedefleyen Cem Hakko ve ekibi, bu konsept içinde Vakko Özel Mağaza Kokuları'nı geliştirmiş. Her sezon, konsepte göre değişen kokuların ortak özellikleri ise müşteriye mutluluk ve huzur hissi vermesi. İnsan algısını rahatsız etmeyecek oranlarda hazırlanan bu özel esansın içeriği, her sezon yeni koleksiyonların ruhuna göre belirleniyor ve karışım, söz konusu temaya uygun notalarla hazırlanıyor. Hazırlanan koku, mağazaya havalandırma sistemine entegre edilerek ya da püskürtme yöntemiyle yayıyor. * Mavi'den okyanus esintisi Akdenizli kimliğiyle ön plana çıkan Mavi Jeans'in mağazalarında ise Akdeniz kokuları kullanılıyor. Ayrıca mağazalarda taze lavanta bulunduruluyor ve içinde lavanta özü olan kokular kullanılıyor. Böylece mağazanın kokusu, markanın konseptiyle uyum sağlıyor. * Lobi'de lavanta ve vanilya Lobi konsept mağazasının sahibi, tasarımcı Tuvana Büyükçınar da müşterilerin mutlu hissetmelerini sağlamak ve rahat ortamda alışveriş yapabilmeleri için Rebul Kozmetik'e lavanta ve vanilya içeren özel esanslar hazırlatmış. * Gucci'de orkide Gucci, tüm dünyadaki mağazalarında orkide kullanıyor. Yine lüksün ve asaletin simgesi olan orkideler, mağazalara yerleştiriliyor ve taze orkide kokusu etrafı sarıyor. Müşteriler de lüks hizmetten emin bir şekilde alışverişlerini devam ettiriyorlar.
|