Yakınlık değil, yenilik cazip geliyor
"İnternet bazlı anketlerde sonuç interneti kullananların görüşünü yansıttığı için buradan çıkacak sonuç da internet kullananların görüşünü aktarır. Bizim anketlere göre onlar şehir merkezinde oturmak istiyor gibi ama bu kişilerin ne kadarı gerçekten ev almayı düşünüyor, bilinmez. Sadece o ankete bakarak sonuç çıkarmak yanlış olabilir. Baktığınız da Ataşehir Türkiye'nin en büyük şantiyelerinden bir haline geldi. Demek ki, insanlar hâlâ uzaklara gitmeyi göze alabiliyor. O trend bana göre vardı ve hala devam ediyor. Merkezde 30-40 yıllık binalarda yaşamak yerine uzağa gidip yeni ve modern evlerde yaşamayı tercih edebiliyorlar, karşılanabilir fiyatlarla. Pazar araştırmalarına çok önem verdik ve her zaman vereceğiz. Ürünü tüketiciyle geliştirmek keyifli ve öğretici. Yaşam kalitesini yakınlığa tercih ediyorlar."
|