|
|
|
Hem dört çeker, hem cam tavanlı
Yeni nesil 911 Targa, aralık ayından itibaren standart olarak sunulan dört tekerlekten çekiş sistemi ile satışa sunulacak. Yeni 911 Targa 4, cam tavanıyla daha ferah.
İlk olarak 1966 yılında 911 model serisinin cam tavanlı versiyonu olarak yollara çıkan ve o tarihten bu yana sadece arkadan itişli üretilen Targa'nın yeni nesli geçtiğimiz günlerde resmi olarak tanıtıldı. Yeni nesil 911 Targa, aralık ayından itibaren standart dört tekerlekten çekiş sistemiyle donatılmış olarak, aralık ayından itibaren Türkiye'de otomobilseverlerin beğenisine sunulacak. Yaklaşık 40 yıl önce ilk nesil 911 serisinin paslanmaz çelikten takla barlarına sahip ve aynı zamanda katlanabilir kumaş tente ve sökülebilir cam tavan kombinasyonlu modelleri olan Targa, ilerleyen dönemlerde Porsche'nin geniş yüzeyli cam tavana sahip karoser versiyonlarına verdiği isim olarak hafızalara kazınmıştı.
355 BEYGİR GÜCÜNDE Porsche 911 Targa 4 modeli, 3.6 litre motor hacmine sahip. 325 bg güç ile 370 Nm tork üreten, sıralı altı silindirli motorla müşterilere teslim edilecek. Bu motorunu müşterilerinin beğenisine sunacak. Bu motor seçenekleri ile donatılan 911 Targa 4, 0100 km/s hızlanmasını 5.3 saniyede tamamlıyor. Otomobilin ulaştığı maksimum hız ise 280 km/s. Ailenin en güçlü üyesi 911 Targa 4S modeli ise 3.8 litrelik silindir hacmine sahip. 355 bg güç ve 400 Nm tork üreten motorla donatılacak. Statik konumdan 100 km/s hıza sadece 4.9 saniyede çıkan 911 Targa 4S, 288 km/s'lik son hıza ulaşabiliyor.
|