|
|
Her kıskanç kadının tercihi
BEKO'nun yeni televizyon reklamı çok eğlenceli. Adam, barda gördüğü kadına tutuluveriyor. Gecenin sonunda adam otomobiline biniyor ve torpidodan yüzüğünü çıkartıp, parmağına takıyor. Böylece adamın evli olduğunu ve karısını aldattığını öğreniyoruz. Adam ışıkları açmadan, sessizce evine süzülüp, gömleğini çamaşır makinesine koyuyor. O sırada çamaşır makinesinin haznesinin lamba ile aydınlatılmış olduğunu görüyoruz. Karısı, lamba sayesinde gömlekteki ruj lekesini görüp, kocasının midesine yumruğu indiriyor. Ve bardaki adam ağzından içkisini püskürttüğünde anlıyoruz ki, bunların hepsi adamın düşünde yaşanmış. Reklam, "Bu makine kıskanç bayanlar için" sloganıyla sonlanıyor. Strateji müthiş. Reklam, hafiye kadınları "en hassas noktalarından" yakalıyor. Ama evine lambalı çamaşır makinesi alan kocanın, tüm lekeleri anında yok eden özel spreylerden de haberi olmalı diye düşünüyorum! Hazır söz lambalardan açılmışken, konuyu bir fıkra ile bağlayalım: Buzdolaplarının piyasaya çıktığı ilk günler... Pintilikleriyle meşhur insanların ülkesi İskoçya'da tek bir buzdolabı satılmıyor. Üretici firma bir araştırma yapınca gerçek anlaşılıyor. Meğer İskoçlar kapıyı kapattıklarında içerideki ışığın söndüğünden emin olmadıkları için buzdolabı almıyorlarmış!..
NOT: Super Lady'deki mesai arkadaşlarım aynı zamanda birer programcı olunca, ricalarını geri çevirmek olmuyor. Bugün 16.40'ta tv8'deki Yonca Ebüzziya'nın Çizgisi programına katılıyorum. Pazartesi saat 11.15'te ise yine aynı ekrandaki Ebru'nun Mutfağı'nda Ebru Şallı ile güllaç yapıyor olacağım.
|