|
|
|
|
|
Türkiye'nin en zenginlerinin yüzde 5'i bile bize yeter
|
|
GELELİM Harvey Nichols'a. Söz yine Burç Cemiloğlu'nda. "Herkes, düşünebileceğiniz herkes Harvey Nichols'ın peşindeydi. Bazı gruplar iletişimlerini 4-5 yıldır sürdürüyorlarmış. Biz devreye girdik. Gerekli yazışmaları yaptık. 4 ay gibi kısa bir sürede işi aldık. Çabuk davranmanın önemine inanırım. Son ana kadar kimse o markayla ilgilendiğimizi duymadı, kimin getirdiğini bilmedi. Sadece mağaza yatırımı 13 milyon dolar. Yaklaşık 7 milyon dolarlık mal koyduk. Yıllık hedefimiz 40 milyon dolarlık bir ciro. Zorlanmayacağız. Türkler Harvey Nichols'ın müşteri listesinde 5. sırada yer alıyor. Türkiye'nin en zengin kesiminin yüzde 5'i bize yetiyor. Ama hedefimiz herkesin marka giyebilmesi. Uygun ödeme koşulları ve taksit uygulayacağız"
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|