|
|
|
|
|
|
Paris'in kıyafeti Britney'in takısı burada
Ev gibi ama perdesi yok, kafe gibi ama vitrini var, mağaza gibi ama oturup kitap okunabiliyor. Burası Nişantaşı'nın yeni konsept mağazası, Lobi....
Bir ev ortamının rahatlığını ve sıcaklığını sunan, 'ne kadar da farklı' dedirten tasarımları bir araya toplayan, yabancı markalara ulaşmayı kolaylaştıran konsept bir mağaza Lobi... Altı ay önce tasarlanan ve geçtiğimiz ay Nişantaşı'nda kapılarını açan mağaza, farklı olmayı sevenler için yeni bir adres. Bu mağazada mendil de, sabun da, şemsiye de, eldiven de, kazak da var. Ama hepsini benzerlerinden ayrı kılan tarafları tasarımları ve sunumları...
ÇEŞİT ÇEŞİT MARKA VAR Sevimli çizgi film karakteri Hello Kitty'nin kazakları, Jean Paul Gaultier'nin şemsiyeleri, Kenneth Jane Lane, Va Bella, Antic Denim, BN Nolita gibi markaların tasarımları ve daha birçokları Lobi'nin çatısı altında buluşmuş. A46 Grup'un yaratıcılarından Tuvanna Büyükçınar ve Selim Demir'in ortaklığında kurulan mağazanın konsept danışmanlığında ise Başak Pelister'in imzası var. İşte, yaratıcılarının dilinden Lobi...
* Tuvana Büyükçınar: Trendler çok değişti. Artık eskisi gibi tek bir markanın değil, birkaç marka bir arada daha iyi iş yapıyor. Yurtdışında alışveriş yaparken en çok konsept mağazalarda olmaktan keyif aldığımızı fark ettik. Buralarda müşteriye seçilmiş ürünler sunuluyor. Sanki seçilmişlik insana daha güvenli ve kolay alışveriş yapma alışkanlığını getiriyor.
* Selim Demir: 6 ayda hazırladık, eylül ayında da açtık. Evimizin her yerinde olabilecek her türlü objenin bu mağazada hayat bulmasını istedik. Aksesuvar anlamında çok farklı markalarımız var. Ama hiçbiri birbiriyle yarış halinde değil, hepsi çok farklı.
TASARIM BEKLİYORUZ * Başak Pelister: Lobi'deki markalar, zevkli, eğlenceli ve tasarıma uygun olmalı, bir kültürü yansıtmalı. Ürünlerin yüzde 40'ını yurtdışından getiriyoruz.
* T.B.: Biz burada tasarımcılara da destek olmak istiyoruz. Tasarımcıların potansiyellerini keşfedip, akımların içinde değerlendiriyoruz. Tasarımın, hem tasarımcıya hem de mağazaya ekonomik katkısı olması çok önemli. Bu anlamda 'iş yapar' ya da 'yapmaz' diyoruz. Genç-yaşlı demeden içindeki coşkuyu dışarı vurabilen, bunu tasarıma dökebilenlere kapımız açık.
* B.P.: Günümüz gençleri yabancı ünlülerin neler giydiğiyle yakından ilgileniyor. Biz burada o ünlülerin giydiği markalara ulaşmanızı sağlıyoruz. Paris Hilton'un kıyafetlerini ya da Britney Spears'ın takılarını bu mağazada bulabilirsiniz. Artık Türkiye'de her her şeye kolayca ulaşılabilsin istiyoruz.
DUYGU GÖKMENOĞLU - MAGAZİN
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|