Avrupa Personel Yönetim Derneği (EAPM) Yönetim Kurulu üyesi Geoff Armstrong da kongrede yaptığı konuşmada şunları söyledi: "21'inci yüzyılda bilginin hem kamuda hem de özel sektörde önemi çok arttı. Artık, geçen yüzyılın standart duruşundan çok uzaktayız. Değişimlere ve yeniliklere açık olmamız gereken bir döneme girdik. Her şeyi üst düzey yöneticilerin bildiği günler geçmişte kaldı. İnsana yatırım yaparak kurumlar başarısını artırabilir. İnsanlara tembelmiş gibi bakmamalı, onları kapasitesini artırmak için motive etmeliyiz. Şimdi müşteri odaklı çalışmayanlar yanılıyor. Japonlar, tam da bu noktada çok başarılı oldu ve iyi bir örnek teşkil etti. Otomobil konusunda eksik noktayı, müşteri memnuniyetini yakalayarak General Motors ve Ford karşısında devrim yaptı."