|
|
Seyirci daha çok saygı bekliyor
KASAP et, koyun can derdinde... Kurak yaz ekranında kanallar reklam pastasından en kalın dilimi kapmak için manevra üstüne manevra yaparken, ekran karşısındaki izleyici ise adam yerine konulmak, azıcık da olsa saygı görmek istiyor. İşte Yakından Kumanda'ya ulaşan bir izleyici feryadı. Noktasına, virgülüne dokunmadan yayınlıyorum: "Lütfen bunu köşenizde yayınlayın. Kanal D kendini haftalardır filmin adresi olarak tanımlayıp reklam yapıyor ama bir filmi bile tamamlamayı beceremiyor. Pazar akşam saat 22.30'da başlayan Cehennem Günü adlı filmin ortasına 4 kere 15'er dakikalık reklam koydular, yine de izlemeye devam ettik. Ama birden ne görelim? Bir alt yazı ve 'filmin devamı yarın 22.30 da...' Biz film mi izliyoruz yoksa dizi mi? Böyle şey olmaz. Bu, izleyiciyi aptal yerine koymaktır. Biz pazar gecemizi iyi geçirmeyi planlayıp, sıkıcı reklam aralarına bile katlanmışken bu çok büyük ayıptır. Bu filmin ikiye bölüneceği ne TV'de duyuruldu ne teletexte var, ne de gazetede. Sizin aracılığınızla bunu herkesin duymasını istiyorum. Biz tepki vermedikçe bunları yaşamaya devam edeceğiz! Saygılarımla. Serdar Karahisarlı." Bu durum sadece Kanal D'ye özgü değil. Benzeri uygulamalar pek çok kanalda yapılıyor. Ama unutmayın. Seyirci artık uyumuyor!..
|