COCA Cola, PepsiCo'nun aksine kazancının tümünü içecekten elde ediyor. Bu nedenle sektördeki en küçük inişler bile şirketin cirosuna yansıyor. Başta Glaceau ve Corona olmak üzere ABD piyasasına ağırlığını koyan su ve soda üreticileri Cola'nın büyüme potansiyeli gördüğü şekersiz içecek piyasasının kâr marjını düşürüyor. Isdell iki yıl önce göreve geldiği andan itibaren şekerli içecek alanında kârlılığı artırmak için bir dizi yenilik için start verdi. Şirket geçen sene en büyük pazarı olan ABD'de 8 yeni ürün piyasaya çıkardı. Bu yıl toplam 10 yeni ürün çıkarılacak. Cola geçen sene tüm dünyada toplam 1095 yeni ürün piyasaya sürdü. Bunlardan 21'i tamamen yeni markalardı. Coca-Cola'nın beklentisinin en yüksek olduğu iki içeceğin ise "Cola Blak" ve "Coca-Cola Zero" olduğu belirtiliyor. ABD'de satışına başlanan Cola Blak, Cola-kahve tadında ve içerisinde normal Cola'dan iki kat daha fazla kafein bulunuyor. Coca-Cola Zero'nun özelliği ise kalori oranının adından da anlaşılacağı gibi zero yani sıfır olması.