B.E. International Türkiye pazarına Cen Grup'la girdi
Amerikalı B.E.I ile Cen Grup, reklamcılık sektöründe işbirliğine gitti. İki şirketin hedef pazarları arasında Ortadoğu, Asya ve Doğu Avrupa olduğu belirtildi.
Merkezi New York'ta olan ve 42 ülkede ofisi bulunan B.E. International, Türkiye pazarına Cen Grup ile girdi. Reklamcılık sektörüne yeni bir sinerji getiren işbirliğinin ardından basının karşısına çıkan iki grup Türkiye'nin ve Türk markalarının potansiyelinin bu işbirliğinde önemli bir unsur olduğunu ifade ettiler.
2 MİLYAR DOLAR CİROSU VAR Bu işbirliğinde Cen Grup'un Onursal Başkanı Nail Keçeli'nin 3 yıl aradan sonra tekrar geri dönmesinin de etkili olduğu belirtildi. Dün konuyla ilgili düzenlenen basın toplantısında konuşan Cen Grup Murahhas Üyesi Faruk Atasoy, 36 yıllık süre boyunca 8 bin marka ile çalıştıklarını ve 10 bini aşkın reklam ve tanıtım filmine imza attıklarını dile getirerek, "B.E.I'nin en önemli özelliği her ülkedeki ofisinde o ülkeyi iyi bilen yerel yöneticilerin işin başında olması. Zaman içinde hangi alanlarda ortak iş yapacağımızda netleşecek. Hedef ülkeler arasında Ortadoğu, Doğu Avrupa ve Asya var" değerlendirmesinde bulundu. 1997 yılında kurulan ve 2 milyar dolar cirosu bulunan B.E.I Yönetim Kurulu Başkanı Shadi Bteddini de Cen Grup ile Dubai'de birlikte çalışabileceklerini ifade ederek, "3 yıldır Türkiye'yi takip ediyoruz. Cen Grup'un uzmanlığı bizim için önemli bir avantaj. Tabi ki amacımız öncelikle Türk markalarını dünyaya tanıtmak. Ancak başka ülkeler için de işbirliğimiz olabilir. Bunlardan biri de Dubai" diye konuştu. B.E.I'nin Avrupa Bölge Direktörü Talal Thabet de Türk firmalarının uluslararası düzeyde rekabet ettiğini ve bu sırada pazarlama ve markalaşma ihtiyacının doğduğuna işaret etti. Cen İletişim Başkanı Nazlı Keçeli Öztarhan ise ilk altı ayda 20 milyon dolar olan cirolarının bu işbirliğinin de etkisi ile yılın diğer yarısında üçe katlanacağını dile getirdi.