Seyahat ve Konaklama: İtalyan fanatiklerin yüzde 12'si, Brezilya, Meksika ve ABD'li fanatiklerin ise yüzde 11'i FIFA Dünya Kupası sırasında seyahat ve konaklama için en az 100 dolar harcayacaklarını tahmin ediyor.
Forma, atkı vs... Taraftarlar formaları kapışıyor. Bu konuda Brezilyalı taraftarlar yüzde 50, Meksikalılar ise yüzde 40 ile başı çekiyor. Her iki ülkenin fanatik taraftarları kıyafetleri için en az 50 dolar harcama eğilimindeler.
Bar, restoran: Brezilyalı, İspanyol ve İngiliz fanatik taraftarlar,
2006 FIFA Dünya Kupası maçlarını seyretmek için bar ya da restoranları tercih ettiklerini belirtiyor.
Elektronik: Brezilyalı taraftarların yüzde 33'ü ve Meksikalı taraftarların yüzde 20'si elektronik mağazalarda en az 100 dolar harcama eğiliminde.
Süpermarket: Brezilyalı fanatiklerin yüzde 65'i, İtalyanların yüzde 56'sı ve Meksikalıların yüzde 54'ü katılmayı planladıkları maç partileri için süpermarketlerden en az 50 dolar harcama eğilimindeler.
İnternet: Araştırmanın gerçekleştirildiği 10 ülkeden 8'inde fanatiklerin en az yüzde 94'ü 2006 FIFA Dünya Kupası maçlarını televizyondan seyretmeyi tercih ederken, ABD'lilerin yüzde 12'si ve Avustralyalı fanatiklerin ise yüzde 5'i maçları internet üzerinden takip etmeyi planlıyor.