kapat
   
SABAH Gazetesi
 
   Dünya Kupası
   Son Dakika
   News in English
  » Yazarlar
   Günün İçinden
   Ekonomi
   Gündem
   Siyaset
   Dünya
   Spor
   Hava Durumu
   Sarı Sayfalar
   Ana Sayfa
   Dosyalar
   Teknoloji
   Emlak
   Otomobil
   Detaylı Arama
   Arşiv
   Etkinlikler
   Günaydın
   Televizyon
   Astroloji
   Magazin
   Sağlık
   Kültür Sanat
   Turizm Rehberi
   Cuma
   Cumartesi
   Pazar Sabah
   İşte İnsan
   Sinema
   20. YILA ÖZEL
   Çizerler
Bizimcity
Sizinkiler
emedya.sabah.com.tr
Google
Google Arama
 
Emre Akoz @ SABAH
 
Orfoz'un midyeleri Bodrum'da
Paşabahçe'ye bravo!

Paşabahçe'ye bravo!

Bir haftadır Faruk Emçioğlu ile yazışıyoruz. Emçioğlu kim mi? Paşabahçe Mağazaları A.Ş.'nin genel müdürü. Yazışmanın sebebi ise margarita bardağı. Kaçıranlar için meseleyi özetleyeyim... Kokteyllere karşı özel bir ilgim yoktur ama bir süredir margarita yapmayı kafayı taktım. Tekila, portakal likörü, limon suyu, tuz aldım. Evde kullanılmayan bir blander' vardı. Bozulması pahasına, buzu karlaştırmak için onu da devreye soktum. Tabii bu arada Paşabahçe'den dört tane margarita bardağı almıştık. İlk denemeler fena değildi. Ancak tam bu sırada bardaklardan biri kırıldı. Nasıl olsa Paşabahçe'de vardır diye önemsemedik. Yanıldık. Birkaç mağazaya baktık: Yok, yok, yok. Arkadaşımız olan bir çifti margarita içmeye davet edecektik. Ama bir bardak eksik olunca, hevesimiz kursağımızda kaldı. Ben de durumu geçen hafta, "Paşabahçe... Uyuma" başlığıyla burada yazdım. Genel Müdür Faruk Emçioğlu hemen konuyla ilgilendi. Bardakların bir hafta, 10 gündür bulunmadığını belirtti. Ben de ona mesaj atıp... Bir aydır bulamadığımızı söyledim: Acaba birileri yönetimi yanlış mı bilgilendiriyordu? Faruk Bey daha geniş bir araştırma başlattı. Ve dijital teknolojinin, barkodların, bilgisayarların yardımıyla margarita bardaklarına ilişkin son satış tarihlerini ortaya çıkardı. Bana da dökümünü gönderdi. Anladığım kadarıyla, ihracata ağırlık verilince, iç piyasada aksaklık olmuş. Emçioğlu şu anda tüm mağazalara margarita bardaklarının gönderildiğini belirtiyor. Bu olayda kritik nokta margarita bardağı değil. O bir ayrıntı. Önemli olan tüketici ile şirketin interaktif ilişkisi. Taleplere kulak verilip anında değerlendirilmesi. Bence tüm şirketler bu küçük olaydan ders çıkarmalı. Çünkü piyasayı ve tüketiciyi tanımak ve tatmin etmek önce onlara kazandırır.

YAZARIN ÖNCEKİ YAZILARI
 Gusto nasıl yanıldı?   / 07-06-2006
 Şahane kaçamak   / 31-05-2006
 Domuz eti koalisyonu   / 24-05-2006
 Niye tereddüt ettim?   / 17-05-2006
 Avrupa kompleksi   / 03-05-2006
 İkisi de kabahatli   / 26-04-2006
 'Sarı Zeybek'le damak dansı damak dansı   / 19-04-2006
 Oklar Altıoklar'a!   / 12-04-2006
 Hazır çorba sever misiniz?   / 05-04-2006
 Skandal kutusu   / 29-03-2006
AYŞE ÖZYILMAZEL
Dünya Kupası nedeniyle kapalıyız!
Futbol kaçınılmazsa...
HAKAN & UTKU
En son komplo teorileri
* Keçi Sergen Ve Tepetaklak...
EMRE AKOZ
Orfoz'un midyeleri Bodrum'da
Geçtiğimiz hafta sonu...
AYŞE TÜTER
Cevizli yaprak sarma
Yaprakları akan suyun altında...
Çocuğumu güneşten nasıl koruyabilirim
Çocuğumu güneşten nasıl koruyabilirim
Çocuklarınızı zararlı ultraviyole ışınlarından korumak için; ona açık...
Yağmur çocuklara müzikle terapi!
Yağmur çocuklara müzikle terapi!
Minik kızı Ecem'in 3 yaşında otistik olduğunu öğrenen baba, terapi...
Sonunda muradına erdi!
Sonunda muradına erdi!
İlk evliliğinin ardından ilişkilerinde dikiş tutturamayan STFA'nın...
Sayfiye'de coştu!
Sayfiye'de coştu!
Moda dünyasının dahi çocuğu olarak kabul edilen Zac Posen, Cem...
 
    Günün İçinden | Yazarlar | Ekonomi | Gündem | Siyaset | Dünya | Televizyon | Hava Durumu
Spor | Günaydın | Kapak Güzeli | Astroloji | Magazin | Sağlık | Bizim City | Çizerler
Cumartesi | Aktüel Pazar | Sarı Sayfalar | Otomobil | Dosyalar
   
    Copyright © 2003, 2004 - Tüm hakları saklıdır.
MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.