|
|
|
|
Cavalli, D&G, Versace aynı anda ve aynı fiyata!
Dünyaca ünlü İtalyan modaevlerinin Türkiye'ye daha önce ithal edilmeyen serilerini getiren La Visione, İtalya'daki etiket fiyatlarını korumasıyla dikkat çekiyor.
Dolce&Gabbana, Versace, Ferre, Just Cavalli ve Iceberg gibi dünyaca ünlü markaların Türkiye'ye daha önce hiç gelmeyen özel serileri, artık tek bir mağaza çatısı altında satılmaya başlandı. Geçtiğimiz aralık ayında Akmerkez'de açılan La Visione; dünya modasını yönlendiren dünyaca ünlü markaların bilinen klasik serilerinin aksine, en trendy ve sadece Avrupa'da satışa sunulan ürünlerini Türk müşterilerinin ayağına getiriyor. Mağazanın en önemli özelliği; herkesin 'servet ödemek gerek' diye düşündüğü markaların İtalya'daki etiket fiyatlarıyla satışa sunuluyor olması...
10 GÜNDE BİR YENİLENİYOR Ünlü İtalyan modaevlerinin en trend serilerini İtalya ile eş zamanlı olarak Türkiye'ye getiren La Visione'da, her 10 günde bir yeni seriler sunuluyor. Mağazanın genç sahibi İbrahim Kolabaş, kendisinin de modanın yakın takipçisi olduğunu ekleyerek, 'özel' giyinmek isteyen ve bir tarzı olanların ihtiyaçlarına cevap verdiklerini anlatıyor: "Dünyanın en ünlü markalarını İtalya ile aynı zamanda getiriyoruz. Sezonda bir malı bir kere getirip 4-5 ay boyunca aynı ürünleri satmıyoruz. Mağazaya 10 günde bir geldiğinizde değişik seriler görüyorsunuz. Serileri az sayıda getirdiğimiz için de hepsi kısa sürede tükeniyor. İtalya'ya gittiğinizde vitrinde gördüğünüz ürünün aynısını burada da buluyorsunuz. Bu markaları Türkiye'ye getiren başka mağazalar yok mu? Elbette var ancak özelliğimiz, seçtiğimiz ürünlerle asla çakışmıyor olmamız. Çünkü diğer mağazalar genelde klasik serileri getirmeyi tercih ediyor. Biz ise en trendy olan serileri tercih ediyoruz."
AVRUPA'DAKİ SERİLER BURADA 55 yıllık bir tekstil firması olan Kolabaş Tekstil'in sahipleri olduklarını söyleyen İbrahim Kolabaş, bu işe yeni başlamadıkları için iyi olanı seçme konusunda avantajlı olduklarının altını çiziyor. Kolabaş, insanların farklı ve moda olanı almak için Avrupa'ya gitmek yerine kendilerine rahatlıkla gelebileceklerini söylüyor; La Visione'un talebe göre kişiye özel servis de yapacağını anlatıyor: "Mesela sizin ne tarz giyindiğinizi biliyorum. Zaten 10 günde bir orada olduğum için sizin sevebileceğiniz ürünleri ya da istediğiniz ama buraya gelmeyen ürünleri getiriyorum." A plus müşteriye hitap eden La Visione, dekorasyonu ile de dikkat çekiyor. Mağazanın stil danışmanlarından olan ve aynı zamanda vitrin tasarımını da üstlenen Berke Türkmen, buraya insanların 'pahalıdır' düşüncesiyle adım atmaktan çekindiğini, içeriye girdikten sonra bu önyargılarını kırdıklarını söylüyor.
|
|
|
|
|
|
|
|
|