Fortis, dünyaya Türkiye'deki reklam müziğiyle seslendi
Fortis2005 yılı sonuçlarının açıklandığı basın toplantısına Türkiye'deki reklam müziğiyle başladı. Toplantının başındaki 2- 3 dakikalık giriş bölümünde çalınan müzik sonrasında salonda bulunan ve telefon konferansı ile katılan analistlere "Dinlediğiniz müzik Türkiye'deki arkadaşlarımız tarafından hazırlandı ve reklam kampanyasında kullanıldı" denildi. Hollanda-Belçika şirketi, geçtiğimiz yıl satın aldığı Dışbank'ın adını Fortis olarak değiştirmişti. Basın toplantısı Fortis CEO'su Jean-Paul Votron'un sunumu ile devam etti. "Türkiye'de çok iyi gidiyoruz" diye konuşan Votron, "Türkiye'de şube sayısının 2009'a kadar 300'e çıkarılacağını ve çalışan sayısının da 4 bin 600'den 6 bin 300'e yükseleceğine dikkat çekti. Fortis Grubu'nun faiz gelirlerine Türkiye biriminin de 115 milyon Euro'luk katkı yaptığı bildirilen sunumlarda yıllık kârın 2.4 milyar Euro'dan 3.5 milyar Euro'ya çıktığı kaydedildi.