"Yeni bir ürün çıkaracağız. Bu bir likit yumurta. Yani önceden kırılmış. Çalkalanmış. Her yerde kullanabilirsiniz. Yüksek teknoloji ürünü ve üst düzeyde sağlıklı. Bu ürünü çıkarmak ve iletişimini yapmak için en kötü zamanlama nasıl olur?" Biri bana bu soruyu sorsa, şöyle yanıt verirdim: "Kuş gribi diye bir felaket gelecek. Onu bekleyin. Bir de, madem Sayın Maliye Bakanımızın oğlu ortağınız, o zaman Maliye Bakanımız ile ilgili yolsuzluk iddialarını falan bekleyin. Bu iki kriz durumu aynı anda tecelli edince de siz de, Unakıtan adını verdiğiniz markanızın reklamına başlayın!" Bildiğiniz gibi aynen böyle oldu. Ürün iyi. Reklam iyi. Ya zamanlama?.. Cesaretlerine hayranım...