MerkezReklam Grubu Başkanı Orhan Girgiç, reklam piyasasının çok hareketli bir yıl geçirdiğini belirtti. Sektördeki genel büyümenin yüzde 30'un üstünde gerçekleştiğini kaydeden Girgiç, yıl sonu itibariyle Merkez Grubu'nun reklam gelirlerinin USD bazında yüzde 33 oranında büyümüş olacağını söyledi. Orhan Girgiç, "ATV'deki büyüme yüzde 35'i aşarken Sabah, Takvim, Yeni Asır, Fotomaç ve dergilerden oluşan basın grubunun reklam gelirlerinin de yüzde 30'un üstünde büyümesiyle 2005 hedeflerimize ulaştık. Önümüzdeki yıl aynı olumlu havayı bekliyoruz. Grup olarak, yatırım planlarımızı 2006'da reklam piyasasının yüzde 25 büyümesi projeksiyonuna dayandırıyoruz. Gerek televizyon yayıncılığında, gerekse basın alanında önemli adımlar atmaya hazırlanıyoruz" dedi