|
|
|
|
Onları tanımadan marka yaratılmaz
'Y kuşağı'nın son derece bilinçli ve tüketici fiyat avantajlarını yakından takip eden bir çoğunluk olduğunu vurgulayan Turkcell Bireysel Pazarlama Bölüm Başkanı Lale Saral Develioğlu, "Onları tanımadan onlara yönelik marka yaratmak imkansız" diyor. Türkiye'de nüfusun yaklaşık yarısının 24 yaşın altında olduğuna dikkat çeken Develioğlu, kurum olarak gençlere yönelik girişimlerini şöyle açıklıyor:
BİRLİKTE YÖNETİYORUZ "Türkiye'nin en büyük gençlik kulübü haline gelen gnçtrkcll'yi kurduk. 65 bin üyemiz var. Gençlere hitap eden bir marka olarak beklenti, hayal ve istekleri hızlı değişen bir kitlenin nabzını tutmak, sadece belirli aralıklarla yapılan pazar araştırmaları gibi geleneksel metodlarla olanaksız. Bu nedenle gnçtrkcll fikrinin ilk oluştuğu andan itibaren 'Gençliğin Sesi' ekibini oluşturduk ve 'gnçtrkcll'yi gençlerle birlikte yönetiyoruz. Her şeye 'Gençliğin Sesi' ekibi ile birlikte karar veriyoruz.
|
|
|
|
|
|
|
|
|