Almanya'nın en büyük bankalarından birisi olan Deutsche Bank, daha fazla Türk müşteri kazanmak için yeni bir atak başlattı.
Deutsche Bank'ın Berlin'deki ''Q110 Filiale der Zukunft'' (Geleceğin Şubesi) adlı şubesi, bugün düzenlenen basın toplantısıyla Türk basın mensuplarına tanıtıldı. Bankanın Basın ve Halka İlişkiler sorumlusu Michael Lermer, amaçlarının Almanya'daki Türk kökenli müşterilere daha yoğun şekilde hizmet sunmak olduğunu söyledi.
Lermer, bankalarının günümüzde yaklaşık 300 bin Türk müşterisi olduğunu belirterek,
bu sayıyı artırmayı hedeflediklerini kaydetti. Türk medya kuruluşlarında reklam kampanyaları da sürdürdüklerini ifade eden Lermer ''Hizmetlerimizi Türk kökenli vatandaşlarımıza daha geniş şekilde duyurmak istiyoruz. Türk kökenli müşterilerimize hizmet verebilecek personelin sayısını da artırmak istiyoruz'' dedi.
Sadece Berlin'de 89 müşteri temsilcisinden 4'ünün Türk kökenli olduğunu belirten Lermer, Türk müşteri temsilcilerinin sayısını da gelecek aylarda 10 ila 12'ye çıkarmayı düşündüklerini belirterek, bu alanda çalışmak isteyen Türk gençlerinin kendilerine iş başvurusunda bulunabileceğini söyledi.
''Q110 Filiale der Zukunft'' adlı şubenin şimdiye kadar Almanya'da tek olduğunu ifade eden Lermer, ''Bu şubemizde sadece klasik bankacılık hizmetleri verilmiyor. Alışverişten cafe'lere, çocuk bakım yerlerine ve sosyal etkinlik alanlarına kadar geniş bir alanda hizmet veriyoruz. Geniş alan üzerindeki masaları ve kısmen de duvarları otomatik olarak hareket ettirebiliyoruz, yani mekan her türlü şekle girebiliyor'' dedi.
Müşterilerine sundukları ürünler hakkında da, hem ayrıntılı paketler hem de interaktif tanıtım olanakaları sunduklarını kaydeden Lermer, ''Klasik bankacılık hizmetlerini bilgisayar teknolojisi ile kolaylaştırarak müşterilerimize sunuyoruz. Müşterilerimiz bu şubeye girdiklerinde yepyeni bir havayla karşılaşıyorlar'' diye konuştu.