* TUI Alman şirketi olduğuna göre, Almanya pazarında bundan sonra Magic Life'ın ağırlığının artması beklenebilir mi? Avusturya'nın dışındaki pazarlarda pazar payımız artıyor. Örneğin Belçika'da bir önceki yıla göre yüzde 30 pazar payımızda artış oldu. Evet Almanya pazarında da büyüyoruz. Magic Life markası Avusturya'da çok iyi tanınıyor. Bu markayı Alman pazarına da yerleştirmek için çalışıyoruz şu günlerde. Seyahat şirketlerine yönelik pazarlama çalışmaları yapıyoruz. Bir çok Alman seyahat şirketini kulüplerimizde ağırladık ve bunun geri dönüşünü çok iyi görüyoruz.
* Magic Life'ta önümüzdeki dönemde ne gibi değişiklikler olacak? Önümüzdeki yıldan başlayarak kulüplerimizi farklı isteklere göre ayırmaya başlayacağız. Kimini çiftler için, kimini çocuklu ailer için daha cazip hale getirip, örneğin tatilinde çocuk gürültüsü istemeyenleri de çocuklarıyla keyifli bir tatil geçirmek isteyenleri de ayrı ayrı mutlu edeceğiz. Magic Life olarak masamda şu anda pek çok proje var ama henüz imzalarını atmadığım işlerden şu anda söz etmek istemiyorum.