|
|
|
|
|
|
Trabzonspor kadın tribününe oynuyor
Türkiye'de ilk kez kadın taraftarlara özel forma, mini şort, elbise ve bluz tasarlandı.
TS Club adıyla kendi markasını yaratan Trabzonspor, kulübün bordo-mavi renklerini taşıyan ürünlerle kadın taraftarı fethetti. Formalar yalnız tribünde değil, günlük hayatta da giymek için...
Trabzonspor kadınların emrinde
Türkiye'de ilk kez kadınlara özel forma ve kıyafeti Trabzonspor üretti. İşlemeli, göğüs bölümü büzgülü formanın yanı sıra askılı elbiseler, mini şortlar da kadın taraftarın yüzünü güldürecek.
Belki sayıları erkeklerle yarıştırılamaz ama futbola tutkun kadınlar, takımlarını her yerde ve her şartta destekliyor. Her taraftar gibi onlar da takımlarının renklerine bürünüp maçları izliyor, tezahürat yapıyor. İş forma giymeye gelince de erkekler için üretilmiş formaların küçük bedenleriyle yetinmek zorunda kalıyorlar. Ama önümüzdeki sezonda Trabzonspor taraftarı kadınlar kendileri için özel olarak tasarlanıp üretilmiş formalarla tribünlerdeki yerlerini alacaklar. Bu yıl TS Club adıyla kendi markasını yaratan Trabzonspor'un ilk icraatlarından biri Türkiye'de ilk kez kadınlara özel forma üretmek oldu. Trabzonspor Ticari Ürünler ve Ticaret A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Ömer Yalçın Atalar ve ekibinin fikri olan kadın formaları, kulübün bordomavi renklerini taşıyor. Trabzonspor logosu ve TS Club yazısı altın rengi nakış çerçevelerle yapılmış. Yaka şekli ve göğüs bölümündeki büzgüler de formanın tamamen kadınlara özel olduğunu gösteriyor. Formaların sadece maç izlerken değil gündelik hayatta da kullanılabilecek şekilde tasarlanmış.
PLAJ ELBİSELERİ DE VAR TS Club mağazalarında ve Türkiye çapında 350 noktada satışta olan formalar, www.trabzonspor. com.tr adresli sanal mağazadan da alınabiliyor. TS Club logosu taşıyan elbise, etek, şort, bluz gibi kıyafetlerin ise henüz üretimine geçilmemiş. Ama taraftarlardan gelen yoğun talep üzerine kulüp en kısa zamanda bunları da satışa sunmaya hazırlanıyor. Trabzonspor'da kadınlara gösterilen özen, bu yıl kurulan kurumsal iletişim departmanının genel müdür yardımcılığının bir kadına teslim edilmesinden de anlaşılıyor. Kulübün tüm iletişim faaliyetlerini yürüten, medya ilişkileri ve etkinlik yönetimi konularında hizmet veren Diyez Beksaç'ın Trabzonspor macerası bundan yaklaşık on ay önce gazetede gördüğü bir ilanla başlamış: "İlan içeriği birçok büyük kurumun iş ilanlarından çok daha profesyonelce yazılmıştı. Okudum, ama ilk anda başvurmayı düşünmedim. Trabzon'da ikamet zorunluluğu yazıyordu ve mevcut işimden de memnundum. Ama son gün başvuru yaptım. Daha sonra kulüpten aldığım telefon ve İstanbul'da yapılan ön görüşme, kulüp yönetiminin kurumsallaşmaya ve profesyonel kadrolara verdiği önem beni inanılmaz etkiledi."
BEŞİKTAŞ'TAN TRABZONSPOR'A Daha önce beş yıl Beşiktaş Jimnastik Kulübü'nde reklam, UEFA ve yurtdışıilişkiler, basın bürosu ve halkla ilişkiler bölümlerinde çalışan Beksaç, Trabzon'a temelli yerleşeceği tarihe kadar buradaki yaşantısını çok tahmin edemediğini söylüyor: "Benim için kariyerim ve yaptığım iş hayatımın öncelikli sırasında olduğu için sosyal yaşantı gibi kriterleri hiç düşünmedim. Zaten spor endüstrisi 7 gün 24 saat yaşadığı için, bu sektörde çalışanların mesai kavramından çok uzakta olmaları gerekiyor. Bu düşüncelerle Trabzon'a geldim. Geldikten 4 gün sonra evimi tuttum ve yerleştim. Uyum dönemim tahmin ettiğimden de hızlı geçti, insanları, yemekleri ve müzikleri ile Karadeniz hayata karşı bambaşka bir bakış açısı yaratıyor." İyi bir futbol izleyicisi olduğunu söyleyen genç kadın, Türkiye ve yurtdışı futbolunu takip etmek, maçlara gitmek, stadın havasını solumaktan heyecan duyduğunu anlatıyor. Daha önce yaptığı halkla ilişkiler mesleği gereği İstanbul'da son derece yoğun bir sosyal yaşantı içinde olan Diyez Beksaç, İstanbul'u çok sevmesine ve kendi deyimiyle her bir köşesinin hakkını vere vere yaşamasına rağmen Trabzon'a çok alıştığını söylüyor.
Eylem Bilgiç
|
|
|
|
|
|
|
|
|