|
|
|
|
|
Yazılı basında reklamcılık yaratıcı değil
|
|
Baba-oğul Barouh'ların reklam anlayışları çok farklı. Ne de olsa arada bir kuşak var. Ama Türk reklamcılığı için söyledikleri ortak bir cümle var o da artık yazılı basında eskisi kadar yaratıcı reklam olmayışı. Yakup Barouh anlatıyor: "Televizyon devreye girince yazılı basında yapılanlar geri plana düştü. Eskiden gazete ve dergi reklamları çok daha ilgi çekiciydi. Ama bugün hemen herkes televizyon reklamı için uğraşıyor. Firmalar da televizyonda yaratıcılığı tercih ediyorlar zaten. Yazılı basında ise iş sadece bir fotoğraf bulmaya bakıyor. İyi fotoğrafı bul, ona göre bir slogan yaz bitsin gitsin. Oysa yurtdışında büyük reklamcılar özellikle dergi reklamları için kendilerini paralar, o reklamın ses getirmesini hedefler"
|
|
|
|
|
|
|
|
|