|
|
|
|
Avşar: Bu ilgi normal çünkü çok iyi reklam
Sanatsal ve sportif etkinliklere sponsor bulmanın zor olduğu günümüzde firmalar 'Hülya Cup' tenis turnuvasına sponsor olmak için yarıştı. Hülya Avşar, adına düzenlenen turnuvanın firmalar için iyi bir tanıtım aracı olduğunu söyledi.
Bu yıl dördüncüsü yapılan 'Hülya Cup' tenis turnuvasında sponsor olabilmek için firmalar birbiriyle yarıştı. Hülya Avşar ise TED tarafından adına düzenlenen turnuvanın, büyük bir tanıtım aracı olduğunu söyleyerek, bu durumu açıklığa kavuşturuyor. 19 Nisan-1 Mayıs tarihleri arasında Tarabya TED Tesisleri'nde düzenlenecek turnuvaya 600'ün üzerinde de veteran katılacak. Amerikan Hastanesi, Alem FM, Continental, Kutman Şarapları, Lacoste, Power Gatarode ve Penn Topları'nın sponsorluğunda gerçekleşecek turnuva, 19 kategori üzerinden yapılacak. Antalya'da turnuvaya hazırlanan Hülya Avşar, gösterilen ilginin nedenlerini açıkladı: * Hülya Cup, basında çok yer alan bir turnuva olduğu için firmaların sponsor olmak istemeleri son derece doğal. Çünkü Hülya Cup, firmalar için çok iyi bir tanıtım aracı işlevi görüyor. Adeta Hülya Cup A.Ş. gibi... Sponsorlar harcadıkları paranın karşılığını en iyi şekilde aldıkları için turnuvaya sponsor bulmak hiç zor olmuyor. * Birçok yönden cazibesi olan bir turnuva olduğu için insanlar hem spor yapmak hem de keyifli zamanlar geçirmek için turnuvaya katılmak istiyorlar.
KLASİK HALE GELECEK * Hülya Cup, bu yıl dördüncü kez düzenleniyor. Sporcu ve sanatçı kişiliğimin değerlendirilerek adıma bir tenis turnuvası düzenlenmesi ve bu turnuvanın dört yıldır aksamadan devam etmesi, Türkiye'de bazı tabuların yıkıldığını gösteriyor. Yaşarken de insanların isimlerine çeşitli etkinlikler düzenlenerek, onlara verilen değeri gösterme saygınlığını yaşamak büyük bir onur. * Tenis turnuvası da diğer etkinliklerim ve çalışmalarım gibi klasik hale gelecek. * Hiçbir zaman kısa vadeli kazançları seçme yoluna gitmedim. Bütün düşüncem kazançlarımı uzun vadede yaşamak üzerine kurulmuştur.
Mehmet ÇALIŞKAN / MAGAZİN
|
|
|
|
|
|
|
|
|