|
|
|
|
Erkeklere pembe gömlek
Ünlü triko markası Neyir Anadolu erkeklerine fuşya, fıstık yeşili gibi renkler giydirecek.
Erkek trikoları ile adını duyuran yılların markası Neyir, uzun bir aradan sonra gerçekleştirdiği muhteşem geri dönüşü bu ilkbahar yaz sezonunda da sürdürüyor. Geçen kış yeniden koleksiyon hazırlayan Neyir, trikonun yanına erkek konfeksiyon ürünlerini de ekledi. İlkbahar yaz koleksiyonunu görmek için Osmanbey'deki teşhir salonlarında tasarım ekibi ile görüşmeye gittim. Bildiğim, hatırladığım Neyir'den çok farklı bir koleksiyon var; çok daha genç, çok daha renkli, çok daha modern... O an anlıyorum ki, uzun bir aradan sonra erkek giyiminde isim yapmaya oldukça niyetliler. Neyir koleksiyonu iki tecrübeli tasarımcının elinden çıkıyor; triko koleksiyonundan Meral Akbaş ve konfeksiyondan Sait Çakıcı sorumlu. Tasarımcılar, Neyir kalitesinden kesinlikle ödün vermeden, yaş grubunu daha gençleştirdiklerini belirtiyor. Müşterileri 25 ile 50 yaş arası. Modaya uygun giymek isteyen herkese hitap ettiklerini söylüyorlar. Piyasada klasiği ve sporu yapan çok iyi markalar olmasına karşın, her ikisini bir arada sunan spor görüntülü, günlük giyime yönelik bir marka bulunmamasından yola çıkmışlar. Moda anlayışlarını "klasik spor" olarak tanımlıyorlar. Tasarımlar genç ve modern çizgiler taşıyor. Her ikisinin tecrübeleri de böyle bir koleksiyon hazırlamaya yönelik olduğu için çok hızlı bir şekilde yol almışlar. Akbaş ve Çakıcı önümüzdeki yıl kadın giyimine de yöneleceklerinin haberini veriyor. En kısa zamanda mağazacılığa geçmek de hedefleri arasında. Neyir koleksiyonu tüm Boyner ve YKM mağazalarının yanı sıra, Anadolu genelinde 380 noktada satılıyor. Adeta gökkuşağı gibi olan 17 renkten oluşan ilkbahar yaz koleksiyonunu, Anadolu müşterisinin çok beğendiğini söylüyorlar. Sait Çakıcı "Anadolu'ya bizim gibi ürün veren diğer rakip firmalar sadece bordo, gri, lacivert ve siyah gibi belli renklerde yoğunlaşıyor. Moda renklerden yararlanmak onların da hakkı' diye düşünüyoruz. Bizim çok renkli bir koleksiyon sunmamız Anadolu müşterisi için yenilik. Müşteriler çok beğeniyor ve çok iyi sipariş alıyoruz" diyor. Koleksiyon 250 parçadan oluşuyor. Erkek modasının olmazsa olmazları rengarenk keten gömlekler giyilecek. Firmanın tanıtımını dünyanın bir numaralı ve en çok kazanan modellerinden Marcus Schenkenberg üstlenmiş. Modacıların en çok çalışmak istediği isimlerin de başında geliyor.
Neyir firmasının katalog çekimi için iki günlüğüne İstanbul'a gelen modelle tanıştım. Ve işte karşınızda Marcus:
* New York'ta oturuyor. * Los Angeles'da Venice Beach'te paten yaparken bir fotoğrafçı tarafından keşfedilmiş. * Esas çıkışını Calvin Klein'ın jean reklamlarıyla yapmış. * Kendine iyi bakıyor ve her gün spor yapıyor. * Bir votka şirketi var. * İstanbul'u çok seviyor. * Evlenmek istiyor.
|
|
|
|
|
|
|
|
|