|
|
Balık hayatta ve sapasağlam
Bir şirket, kişi ya da kuruluş hedef kitlesi ile rasyonel bir bağ mı kurmalı, yoksa duygusal mı? Bu sorunun yanıtı 1950'li, 60'lı yıllarda kesin olarak birinci seçenekten yanaydı. Daha sağlam, daha kaliteli, daha ucuz ürün ve hizmetinizi iletişimde öne çıkarır, avantaj olarak kullanırdınız. 90'lı yıllardan bugüne ürün ve hizmetler arasındaki maddi farklar giderek azaldı. İnsanlar satın alma kararlarını duygularından yola çıkarak veriyorlar, akıllarından değil! Tansaş, perakende sektöründe iletişimdeki farklılığını bu alan üzerine kuran ender şirketlerden. Son reklamı da bu alanda önemli bir sıçrama. Fiyat, taksit üzerine değil, değerler üzerine. Küçük kız ve balıklı filmi, Gora'yı da yönetmiş olan Ömer Faruk Sorak çekmiş. Reklam ajansı Art Grup. Çevremdeki herkes yere düşen balığın akıbetini merak ediyor. Yapımcı firma Eminönü'ndeki balık ve kuş pazarından 10 balık almış. Rolü kapan kırmızı Japon balığı, çok kısa mesafeden düştüğü sahneyi beş defa oynamış. Tansaş'ın Kartal mağazasında yapılan çekimden sonra başrol oyuncusu kırmızı balık oyun arkadaşı minik kıza hediye edilmiş. Kendisine şu sıra çok iyi bakılıyormuş...
|