|
|
Doğuş Grubu'nun 'yeni markası'
Bizim gazeteden gelen haber şöyleydi: "Doğuş Çocuk markasının ilk ürünü olan 'Geleceğin Sanatçılarına Dikkat' sergisi, Doğuş Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Ferit Şahenk, İstanbul Trafik Şube Denetleme Müdürü Ali Kemal Hanlı ve Sosyal Hizmetler Çocuk Esirgeme Kurumu (SHÇEK) Genel Müdürü İsmail Barış'ın da katıldığı bir davetle açıldı." Bu da Doğuş Grubu'ndan gelen basın bülteninin girişi: "Toplumsal dönüşüm ve katkı projelerine öncelik veren Doğuş Grubu, bugünün çocukları, yarının büyüklerine sahip çıkmak ve Türkiye'nin geleceğine yatırım yapmak amacıyla 'Doğuş Çocuk' markasını yarattı. 'Doğuş Çocuk', grubun tüm çocuk faaliyetlerini çatısı altında toplayıp, sağlık ve eğitim alanlarında projeler sunacak. 'Doğuş Çocuk'un ilk ürünü olan 'Trafik Hayattır' projesi kapsamında, çocuk gözüyle trafiğin anlatıldığı resimler, 'Geleceğin Sanatçılarına Dikkat' adıyla Doğuş Oto'da büyüklerin beğenisine sunuldu." Dikkatimi çeken en önemli unsur şu: Doğuş Grubu yeni bir markadan söz ediyor. Hem de daha da ileri giderek bir 'marka yarattığının' altını çiziyor. Hem de sosyal sorumluluk alanında. Yepyeni bir yaklaşım. Ama kolay değil, 'marka yaratmak.' Hele kolay kolay markanın çıkmadığı bir ülkede marka yaratmak... Bu, Doğuş'un bu alana otomobil markası yaratır gibi ciddi kaynak ayırması demek; marka yönetmek ne demekse, gereklerini yerine getirmesi demek... Bu sayfadan bir numaralı destekçileri olacağım. Eğer başarırlarsa dünyaya örnek olurlar. Ama 'marka olma' gereğinin bu bültende belirttikleri gibi arkasında durmazlarsa, onu da kendilerine hatırlatmamız gerekecek.
|