|
|
|
|
|
|
Örnek: Gelibolu'yu 200 bin kişi izler
* Gelibolu'da ne anlatmak istediniz? Çanakkale Savaşları'nın cephede savaşan askerler üzerinde bıraktığı etkiyi... Savaşa ne amaçla gittiler, ne gördüler, neyle karşılaştılar, ne yaşadılar, ülkelerine döndüklerinde hayat görüşleri nasıl değişti? Kısacası savaşın askerler üzerinde yarattığı psikolojik etkiyi anlatmak istedim.
* 'Gelibolu' için kafanızdaki izleyici sayısı ne kadar? 200 bin olursa mutlu olurum. Bunun altına düşerse üzülürüm.
* Şehitlere, özellikle Çanakkale şehitlerine duygusal anlamda önem veren 70 milyonluk bir nüfus için 200 bin izleyici sayısı az değil mi? İzleyici sayısı Çanakkale Savaşları'na verilen doğrultuda olursa, 5 milyonu geçer.
* 'Gelibolu' için sponsor bulmak zor oldu mu? Hayır. Doğuş Grubu, Akçansa, Banvit, Çalık Holding, Deva Holding, Garanti, Feyziye Mektepleri, IBM Türk Ltd. Şti., Kent Gıda, Koç Allianz, Tırsan Treyler sponsorlarımızdı. Gerçi, sponsor bulmakta zorlanmamamın nedeni, konunun evrenselliği ve tabii Yeni Zelanda, Avustralya ve İngiltere'de galalarının yapılacak olmasıydı...
* Kültür Bakanlığı sizi destekledi mi? Maddi destek açısından hayır ama çekim izinlerini kolay aldım.
* Krediye başvurdunuz mu? 18 ay önce başvurdum ama ses çıkmadı.
* Ne kadar para harcadınız? Bunu söylememem. Çünkü insanlara 'bakın bunca para harcadım. Gelin de zarar etmeyeyim' imajı vermek istemiyorum.
|
|
|
|
|
|
|
|
|