|
|
|
|
|
|
'Eskiden deri ceketi sadece polisler giyerdi '
1975 yılında iki makineli bir atölyede doğan Derimod, şimdi New York, Milano ve Moskova'daki mağazalarıyla dünyayı giydiriyor. Geçen 30 yılda Türkiye'nin en önemli deri markalarından biri olmayı başaran Derimod, yeni koleksiyonlarıyla farklı kitlelere hitap ediyor.
Deri denince akla ilk gelen markalardan biri olan Derimod, 30 yıldır kalitesinden ödün vermeden birçok başarıya imza atıyor. 1975 yılında iki makineli bir üretim bandı ile yola çıkan Derimod bugün yurtiçindeki mağazaları ve yurtdışındaki showroomları ile bir dünya markası haline geldi. Derimod'un ikinci kuşak ortaklarından Kurumsal İletişimden Sorumlu Derimod Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Sedef Orman ile Derimod ve yeni sezon trendleri üzerine konuştuk...
* Derimod, son zamanlarda reklam kampanyalarıyla bir atılım içersinde, nereye baksak Derimod ürünlerini görüyoruz... Derimod 30 yıllık bir kurum, bütün kurumlarda olduğu gibi doğma, büyüme ve sindirme dönemi yaşadı. Şimdi tekrar markamızı atağa kaldırma dönemindeyiz. Marka satış stratejimizin temelinde öncü olmak ve konuşulmak var. Konuşulmak demek, bizim için 'in' olmak demek; çünkü biliyoruz ki insanlar bizi konuştukça bu bize doğru yansıyacak. Bizim 30 senedir kriz zamanlarında bile reklam bütçemiz olmuştur. Derimod'un patronu Ümit Zaim reklama çok önem veren biri, bu yüzden 1980'lerden gelen bir reklam çıkışımız var. Hep en iyi fotoğrafçılarla ve ünlü isimlerle çalıştık. İki senedir Kenan Doğulu ile çalışıyoruz, Demet Şener Derimod Shoes'un marka kızı, iki isimle de çalışmaktan çok memnunuz. Ünlülerle çalışmak çok doğru bir strateji ama seçtiğiniz isimlerin markayla uyumlu olması gerekiyor, biz iki isimde de çok doğru karar verdiğimizi gördük.
* Markanızın ürün çeşitliliği giderek artıyor mesela yeni markanız 42 Plus... 42 Plus'ın tanıtımı için dünyanın en ünlü büyük beden mankenlerinden Amerikalı Kate Dillon ile birlikte çalıştık. Onunla çalışmaktan da çok memnunuz, Dillon bizim müşterilerimize anlatmak istediklerimizi tam olarak ifade etmemizi sağladı. Biz şunu söylemek istiyorduk; 'kadınlar kilolu da olabilir, kendilerine güvendikleri ve iyi giyindikleri sürece güzel olabilirler.' Bu koleksiyon müşterilerden gelen talepler doğrultusunda hazırlandı. İtalya'nın çok ünlü tasarımcıları ile bir araya gelip, büyük beden koleksiyonumuzu oluşturduk. 42 PLus'ın satışlarından çok memnunuz gerçekten böyle bir ihtiyaç varmış bunu gördük.
* Derimod A Plus ve Derimod Depo ürünleri arasında çok fark var mı? Derimod'un amacı her türlü gelir grubuna hitap etmek. Derimod'da 'A Plus' müşterilerimiz diye hitap ettiğimiz gruba yönelik ürünlerimiz, bir de Derimod Depo var. Busası Outlet mantığıyla değil, markayı yüzde 30 daha ucuza satma mantığı ile açıldı ve özel üretim yapılıyor.
ZEYNEP GÜLER GÜNAYDIN
|
|
|
|
|
|
|
|
|